JellyPages.com

10 August 2012

:: mybe kamU……::



Hey..hey…guD NiTe!!pada malam lailatul Qadar nie…aku yang da lama ta mgupdate story nk berstory-story sikit pasal seseorang yang myb yang terakhir n myb ….arghh…tp harap kekalah! Penat dah weii nk berknlan-knalan nie…

1st knl aku ta penah pun rasa nk siyez!sbb die macam pelik…macam biskut!jap ade..jap tade..then aku malas la nak mengharapkn ape-ape pun..sikit pun tade…yela aku pun mls lg nk layan sngat…ape owg ckp…buang mase!
Lama-lama aku n die semakin close..:)hey..hey…macam happy lak bile dengar suara die..walaupun ta sedaap!hahaha….n 8hb.july.2012, 1st aku n die jumpa…sian oke mmg die ta romantik,tade jiwang2….tapi nak wat macamner an..aku tataw na bawak die g mane..so plg dkt pun taman lah…sian…kene g taman ekk mr.bie-skOt kite??haha so berjiwang-jiwang lah sekejap dgn chenta mu nie ek..:P

Dan hari demi hari kita dah semakin mengenali…J dan aku sayang kamu..myb tue yang terbaik untuk diri aku dan kamu…hope cinta kali nie tak sia-sia dan buang masa kita eyh bie-skot!


hehehe..mr.bie-skot cepat balik yek..miss u lol..~_~"

1 comment:

charge said...

bukan lagi mustahil utk kita kata kn yg kita memerlukan antara kita syg ..jadi p'cayalah dgn kehadiran diriku ini bukan lah hanya utk sementara waktu bagi dirimu..krn ak sndri m'rasakan dirimu itu sudah hadir d'dlm diriku inI syg . . . I LOVE u SO0 mUcH dEAR
::my intention is not material toys::