JellyPages.com

3 August 2013

:: sesekali ku rasa teringin ::

Assalamualaikum....hye...selamat malam semua....dah shopping raya...?apa agaknya tema raya kowank taun nie kan...?mesti meriah...actually.....aku belom pun bershopping sakan lagi...!OMG...!tade mase la nk g servey.bj2 yang ade pn....gji pn...hurmm....tak payah nk.story lah....

aku bukanya nak story sal tue ngan kamu semua...tapi....aku teringin sangat nak de seseorang yang betul2 aku yakin die untuk aku.....sometime,aku jeles ngn orang yang sllu ade gan gf/bf dorang....

maksud aku,aku nak org tahu yang aku plg istmewa.untuk die.....skg nie...?ta paham la.aku.....myb aku.sbuk sgt kot smpai lupe nk ambik thu sal nie.....tp skg bile.xsibuk....dan2 tehegeh2 nak.cr.......heerrrrr.........

untuk mereka yang sedang bahagia...jaga la pasangan kamu sebaik mungkin...sebelum die tercicir jauh dr hidup.kamu......oke bye....

No comments: