JellyPages.com

14 November 2015

Owh my SECRET..!

assalamualaikum,

agak bersawang rumah si gadis belesung pipit ni kan...cehwahh....nak kabo la kita ada lesung pipit tukan...jangan jeles aaa....hihi..terasa nak nyanyi satu lagu pulak untuk kome kome yg sedang membaca hasil idea yang xberapa nak terkelua dri otak yang sedang membeku ni...Ngggeeee...

hey si gadis yang manis lesung pipit di pipi..
hey sigadis yang ayu bila lagi kita kan bertemu....
hey si kamu aku dah tak ingat lagu...

sudah..sudah merapu haban teban tu...kome tak rindu teman ke..?? :(
maaf sesangat...sejak jadi wife yang setia pada asben..jarang sangat nak bukak blog nie..sebab anything and everthing asik story kat asben je..kekekeke..sampai hilang blogger dah..baik x aku...kan??

okeylah..nak stright to the point, aku nak share kat korang berita gumbire..walaupun agak lewat...dan pada yang frend ngn aku kat wechat n facebook, pastinya dah tahu yang sekarang aku pregnant 4 bulan....korang doakan baby aku sihat dan comey mcm mommy die yek....ala bukan sape sape pun anak buah korang jugak..hahaha...

pengalaman aku mase pregnant ni tak la banyak sangat,disebabkan aku kurang alah...cume banyak makan jek....hahaha...tapi bukan permintaan aku..dari baby kot...sian baby...hahaha....cume sekarang dah masuk 4 bulan, aku rasa penat, nak tido jek, nak marah jek, sakit pinggang kaki....adehhh...malam tido tak lena...macam orang bercinta tu..haha..dan baru baru ni...kaki ku kekejangan...sumpah sakit..!! dan kesannya sampai sekarang...xlarat aku...tapi akan aku kuatkan semangat demi baby asben aku...cehh....

apapun xsabar aku nak tunggu baby yang akan lahir ni..sekurang kurangnya aku dah ada family kecik...seronok sgt..!!korang doakan kesihatan aku dan baby,n harap semuanya berjalan lancar....dan di permudahkan..amin.....

No comments: