JellyPages.com

26 December 2011

duNiA aLaM mAyA

HaLoHhhAAaa...!!!
mm...sToRY Aku nie mmg tade hubungkait ngan kowang..
tapi myb nie cmfrm penah terjadi kat kowang..bercinta di alam maya..hahaha...kowang nak tahu x,aku memang dri dulu suke sangat beralam maya nie..dalam mayak2 social networking nie aku ade 5 acc..yang aku guna n ada gak yang aku xactive dah...

1. speesh.
hah...!!kowang mesti tataw pe tue speeshkan..?oke lau kowang nak tahu spez nie jz wujud lam hp jelaa..n network yang mgunakan spez nie pun bukan sume taw only MAXIS jek!hahahaha...mula2nye aku pun tataw lah sal spez nie..mase kat kolej baru aku tahu..(cehh mcm nak pormot lak!!)
okey lam spez nie aku ade story lah serbe sedikit..pasal cinta alam maya!!kehkehkeh..disini aku jatuh hati kat sowang mamat nie lah..1st mmg aku xnak die..jual mahal la konon..n setiap blog aku lam spez tue cmfrm die coment!pic2 aku pun abes die puji la..hahaha..lame2 die mintak nO fon aku..then sejak kenal die aku xjOin ag spez..sampailah aku keje..aku jz cntc ngn hp je...almaklOmlah nk jumpe jauh!:D then lame2 dr spez aku ke MYSPACE ape yang berlaku kt myspace lak??next colem!

2.MYSPACE
laman nie aku jarang guna..disebabkan mamat td tue tade n xbpe minat myspace aku pun xbpe nak faham sgt funcion die aku beralih ke FESBUK!!

3. FACEbUK!
AAhh..nie paling favorate aku lah..fb sampai 2 pg pun aku ta heran maaa..fb mmg best!n aku pun ramai kawan kat fb nie..n lam fb jgk lah aku dapat tahu perangai owang..hah!kowang nak tahu x..si mamat yang aku kenal kat spez dulu...yang aku ta brape nak kenal tp hanya di fesbuk lahhh aku tahu..hanya 1 acc, 100 rahsia aku peroLeh..:D
cinta aku n die telerai hanya disebabkan acc fb..disbbkan aku nie on9 je memanjang..so aku agak xpert la ngan acc fb nie..so..pe lagi aku selidik lah sumenye...terOkan aku..tapelah myb dia bukan untuk aku..tapi yang aku peliknye knp die n dia selalu muncul lam mimpi aku..??!!cehh..dammm...hahahaha...

4.SKYPEE!
sape ta taw skype an??huhuhuhu..aku ade skyp jgk...tapi sampai skg aku lupe pasword skyp aku..adeh..nevermind laa miz!asalkan acc fb ade..heee...

5.YAHOO MASSEGER (YM)
AKu pun ade Ym taw..tapi disebabkan webcam aku prob..haisshh!mcmner nk ym kan??so aku abaikan ym..tp kekadang bkk jgk laa...heee...

ape pun je kegunaan networking nie kowang kene pandai guna k...jgn lak nak salah gunakan..n setiap 1 laman social nie aku mempunyai story sdri yang kowang pening nak membacanya.....:D
n kowang pun ley share story kowang ngan aku..k?


No comments: