JellyPages.com

27 December 2011

JiKa DiBeRiKaN kU sAtU pElUaNg..

hyE...bLoGgErS!!!
aku happy sangat hari nie after aku jumpe ngan  "MAT BANGLA"
mmm...tenang je aku sebelah die td..kenapa eyh??!!adakah aku dah terkena DEMAM CINTA??!hanya aku n die je yang tahu..cEhwahhhh...
kOwang mst marahkan aku..sebab lam mayak2 lelaki mlayu why si miz dylla nie terhegeh2 kat MAT BANGLA kan??pelik je bunyinye..tapelah ape yang kOwang nak cakap sal dia pun tape..aku tarak kisah maaa!

okeh2 aku cerita yang sebenarnya kat kowang lah..knp aku selalu update sal dia..?sebabnya dia selalu bg aku HAPPY when i sad..
make me strong when i weak...hahaha..semua sebab dia.kOwang nak tahu tOday i gOt sUmThInG nak tengOk??


jEnG2X..!!
                                ~ KEYCHING BLINK2..... ~

                                         ~ T-SHIRT ~



nie lah yang aku dapat...swEetkan??hahahaha...tenz Mat BANGLA!!
aku hargai sangat2 atleast dia ingat aku... <3 <3

No comments: