JellyPages.com

16 December 2012

:: Bila rasa tanpa ada cinta hanya kita tanpa kata-kata ::


Malam nie aku tade mood sbb aku yg cari pasal intai fesbuk orang..kan da kena padahnya…sO aku bila sedey,aku suke nyayi…sbb tadi ta puas melalak kat kongsai..so aku nk melalak dalam blog lak…then aku tersangat rindukan ‘’…….” Sorry sebab aku teringatkan die..sebab sekarang………..arrgghhh…hentikan!!almaklumlah sejak hidup membujang kembali….

Tiada rasa di antara kita
Kau dan aku bersama bahagia
mencuba tuk merasakan cinta
tapi tak kurasa

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hati ku tertanya
getar rasa seakan sengsara
nafas tak terhela

Bila rasa tanpa ada cinta
Hanya kita tanpa kata kata
Biarlah cerita tentang kita
teman saja

Kita mungkin tak harus bersama
dalam rasa yang berada cinta
kuncilah sayang tak bermakna
teman saja

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hatiku tertanya
getar rasa seakan sengsara
nafas tak terhela

Ooooo tiada rasa..oooo tiada rasa

Bila rasa tanpa ada cinta
Hanya kita tanpa kata kata
Biarlah cerita tentang kita

teman saja

Kita mungkin tak harus bersama
dalam rasa yang berada cinta
kuncilah sayang tak bermakna teman saja

Tak percaya kau tak rasa cinta
dan kau biar hatiku tertanya

:: LIRIK LAGU ‘ TIADA RASA-IKA NABELLA FT ALIFF RAZALI ’ ::

No comments: