JellyPages.com

15 December 2012

:: pendapat aku lah... ::


Selamat berblogging lagi untuk aku!ape lagikan…harinie ade masa sikit untuk menaip….alhamdulilah….agak lama aku ta menaip nie…ketangkasan aku pun jd low…haahhaha...mesti kowang pikir aku nie ta penatkan..?hellooww….hoby aku adalah membebel…n bebel…lau aku ta stop mulut aku…tatahulahkan….tapi bila aku diam tangan aku pulak yang membebel…ahh!bahasa baku aku kua..mane boley tangan membebel…!

Sepatutnya aku nak mengupdate entri lain..tapi aku dah buat tapisan yang agak kemas dan teratur..cehhhwaahh!hahaha..so aku pun mengaranglah cerita cinta ini…untuk pengetahuan para sahabat jugak…untunglah…aku share pendapat kan..?

Okey…kowang tepikir ta kenapa lelaki diciptakan untuk wanita seperti aku…ha..?yelah aku wanita kot yang luar biasa…dan amat berbisa..kehkehkeh…okey bagi akulah kan..setiap benda yang ada didunia nie mesti ada pasanganya…but antara cepat dan lambat je untuk kita mengetahui calon-calon yang teristemewa tuh!betul ta..?

Tapikan kowang…kenapa perempuan yang single kadang-kadang tue kita tengok mcm noty…ehh…persamaan dengan liarlah…tapiii.... bukan semua…hnya segelintir…hehehe…pendapat aku lah kan..sebab mungkin tade seorang lelaki menjaganya…if lau ade pun ta series..senang cerita seorang lelaki itu adalah bimbingan untuk seorang wanita…kalau baik caranya,insyallah….baiklah segalanya..:)

Tapi kalaw wanita tue terasa yang dirinya ta diendahkan oleh sumone yang die sayang…mesti wanita tue berfikir..untuk apa dia lakukan semua itu if pada hakikatnya nothing…zerrow!woow!!dan mungkin die harus mencari siapa dirinya pada masa dan ketika itu…mungkin~

So, apa yang aku nak sharekan pada malam nie…adalah bimbingan itu penting untuk mereka yang seperti aku….dan ikhlaslah pada setiap apa yang kamu rasa pada wanita tersebut…ambillah dia untuk selama-lamanya dia disamping kamu..nite..~

No comments: