JellyPages.com

17 February 2013

:: sebuah kehidupan dengan sebuah percintaan ::



Kalaulah diberikan aku satu peluang untuk baiki diri sendiri..insyallah aku akan cuba buat yang terbaik untuk aku dan semuaa…..tapi apa yang belaku kita takakn bole ubah kan..??hanya boleh dijadikan pengajaran dimasa akan datang….

Kita memang dilahirkan untuk mengenali erti sebuah kehidupan…dan sebuah percintaan..sebab tanpa percintaan ta sempurnalah sebuah kehidupan…ayat sastera aku da keluar…tapi tuelah yang aku rasa…emm….Allah takkan beri kita pasangan yang betul pada permulaan…untuk kita faham kenapa Dia rahsiakan jodoh kita..betulkan..?kalau salah mestikan kita suka dengar lagu “JUNIKA-AKU YANG TERSAKITI..”?hahahaha…

Dan ketahuilah….cinta yang palsu datang dari nafsu,cinta yang pasti datang dari hati…..aku ta pernah nak menyesal kenal kamu semua yang pernah hadir dalam hidup aku walaupun sekejap…
take care……

4 comments:

Anonymous said...

;-( ;-( mat ______

♥ Mizz Dylla said...

mat..???err......
jgn la sedeh walaupun kamu dengan dia dah ta bsama..so bahagialh dgn pilihan kamu sendiri :)

Anonymous said...

Mentang2 dh bahagia sombgnyee,,,

♥ Mizz Dylla said...

bahagia???hahabhagia lakukan apa je yg sye nk tanpa org lain...