JellyPages.com

8 February 2013

:: lets me go ::



Dah lama rasanya aku ta menaipkan.??share ngan kamu semua…sorry erk..penat otak aku da sarat dengan tugasan yang baru aku pikul nie…entahlah dunia…tapi alhamdulilah semuanya bagi aku okeyy…

Sekarang nie aku da malas nak berfikir benda or pasal orang yang buat aku kecewa..stop…aku takde masa okey…kamu boleh angkat kaki if rasa kamu nak kenal dengan aku sebab nak mainkan hati dan perasaan aku..go!aku ta perlukan orang yang mcmnie…fahamlah..ada yang lagi baik untuk aku nanti..dan aku percaya takdirnya…

Dan orang itu aku menerima kekurangan yang ada pada aku..itu baru dinamakan cinta yang ikhlas…kan??mencintai akan membuat seseorang itu hidup macam layang-layang…sekejap terasa disayangi..n sekejap rasa disakiti…owhhshit!
Cukuplah…aku takan terjebak lagi dalam cinta sebelum kawin..maaf……lets me go….wasalam.

8 comments:

Anonymous said...

Dah beli camera ke?

Anonymous said...

Marah kat sape tu?wah jd talent photoshot ;-),,,dh beli ke camera?ad buat tabung x?

♥ Mizz Dylla said...

tabung..???tadelah sbb ada org janji nk buatkan tapi tade pun die buatkan...so tapayah tabung sgt.

Anonymous said...

Sape org tu?baeknye dia kan nk tolg buatkan ;-)

♥ Mizz Dylla said...

baek sgt..tp dulu lah skg myb die dah lupa... :) org yg suke lupa jnji,die org plg kejam... :)

Anonymous said...

Kalo xtaw jng mnduh,,,,awk mkin xtaw mcm mana kadaan dia sb awk xnmpk,tah2 sb dia sygkn awk sgt dia buat mcm tu?? Sy rase awk knl n fhm dia mcm manakan??cuba imbas blk ap dh tjadi,,,,,maaf ggu block ni

♥ Mizz Dylla said...

sy rasa sekarang ta perlu kot nk faham dia lagi...syg kt mulut takan sama apa yang ada kat dalam hati..tapelah sy taw nak bawak diri...sy harap org tue bahagia sampai bila-bila...tolong sampaikan ek kat dia... :)

Anonymous said...

Rase yg nmpk dgn rase yg x nmpk berbeza bukan?? Tpulang la hanya dia je yg taw ;-) ,, dia taw awk.dh bahagia,kira termakbul la kan doa dia,senyum x bermakna kita gembira dan sedeh x semestinya kita mnangis kan ;-)