JellyPages.com

29 November 2012

:: jUm stUdy eletricaL..!! ::


Hye!!salam dulu ea..baru boley masuk kat blog aku yang ta seberapa nak jadi nie..hihihi..lantak lah asal aku boley share sumthing kat kamu semua…kan??rupa ta penting yang penting isi kandunganye..~sudah membebel…oke ari nie no gossip..hehehe..aku nak share sal electrical sikit..opsss..walaupun ta pandai pun sal bende nie..tapi untuk rujukan my hubby jugak aku search kat blog kawan kita nie…

Yelah aku pun just nak tambahkan rujukan die..sebab ade ag sebulan lebey utuk die settelkan kerja2 die an..?hope die guna..n hope jugaklah rujukan aku nie betul…ape pun kamu yang same cOz ngan huby aku pun boley  jenguk blog milik niezam eusoff nie yek..jemput2…mintak share yek en.nizam..ngeeee..~




 
 so kamu bole klik kat link nie yekuntuk rujukan..tQ...selamat membaca..!!

 

No comments: