JellyPages.com

23 January 2013

:: I HAVE A DREAM..!! ::



Blooger...~ hye yang sedang membaca story aku nie..hope kamu dapat memikirkan dan menyokong apa yang aku nak cerita sekarang nie…penah dengar lagu “I have a dream..?? “mesti penah kan…lau yang ta penah tue meh aku nyayikan bagi aham ayat die…


 




I have a dream a song to sing
To help me cope with anything
If u see the wonder
Of the fairy tale
U can take the future
Evenif u fail
I belive in angels
Something good in everything I see…
I belive in angels, when I noe the times is right for me
I cross the stream..i have a dream…

Oke ta..aku pun hentam je tulisan nie…oke semua orang dalam dunia nie ada impian..dan kadang-kadang impian tue senang tercapai..tapi ada jugak akan di duga… J dan sampai sekarang kita masih ta dapat apa yang kita nak kan..??sO cekalkan hati dan berusahalah lagi…

Aku pun macam kamu..ada angan-angan ada cita-cita tapi kadang-kadang benda yang aku nak buat terhalang..so aku hold dulu..sampai satu masa yang betul-betul boleh aku teruskan…  tapi terasa sangat sedeh bila kita still ta dapat apa yang kita nak kan..?besabarlah…




Walaupun aku bukan orang yang bijaksana macam kamu..tapi percayalah aku masih dan aku jugak akan di beri peluang untuk Berjaya kalau kena pada usaha yang aku lakukan…aku akan diamkan diri untuk apa yang aku nak kan tue…satu hari nanti pasti akan jadi kenyataan..walaupun sekarang aku gagal…

Bila itu semua akan jadi milik aku….????!!!!!!!

No comments: