JellyPages.com

12 April 2013

:: copy & paste

bismillah..salam penghulu segala hari....hope hari nie dalam keadaan normal..da sebulan aku ta normal..bukan pasal nak cabut undi ke ape..sebab....err...err.....tade pepelah...saje nak biakan jadi tanda tanya... :)

mm..kenapa ek kita tak boleh percayakan orang..walaupun dia rapat dengan kita..myb taknak kene tipu or ambil langkah berjaga-jaga kot...tapi setiap apa yang berlaku takde kita jumpa kesempurnaan....rite..??

yes!orang depan baik belakang kita tak tahu..sebab kita bukan nak follow die 24hours....banyak lagi kejakan..dan apa yang aku buat aku cuma nak dia siap dengan sempurna bukanya dikatakan follow cakap orang itu bendul or lurus..at least aku boleh buat apa yang orang lain bole buat..aku berani hadapi cabaran....bialah apa yang orang nak kata...aku still tahu prinsip aku...aku bangga sebab aku dapat tolong orang..bukan hambakan orang....

so kat sini bukan niat aku nak mengungkit..tapi sedarlah wahai orang-orang...kita nie saling memerlukan..setiap apa yang kita buat mesti bersangkut dengan seseorang...so before bercakap,berfikirlah..jangan malu bila taktahu...sebab apa yang kita dapat itu adalah ilmu... :) 

copy paste...pengalaman aku untuk share......




No comments: