JellyPages.com

6 April 2013

:: terjumpa dia S.N..... ::

now aku kat cc...line laju sikit kat sini...tapi mase aku kua tadi...salah time..!argghh buat aku tencion pulak..nak tahu ta why..??aku terkua sekali ngn MAT BANGLA....umm...

tatahu la kenapa asik terserempak ngn dia je..hilang mood aku nak enjoy hari nie...tapi kenapa ek aku nak maarah??lantak aku lah kan..??hak masing-masing..sibuk je ...apa yang aku membebel tah la kan...

so lepas ne aku nk g karoke..bye!!!










mat bangla thanks ..... untuk segalanya..untuk masa kamu jaga saya....take care.....bukan aku ta tunggu kamu wish besday aku..bukan aku ta tunggu hadiah kamu...tapi kan kamu dah pegi jauh dari aku........

6 comments:

Anonymous said...

Untuk gambar tu sy bls ToO ;-) ,sy rase kita kena bbincang la sikit,nt kita cr waktu okey,npe nk marah bila jmpa sy,muka sy nie mintak org marah ek mmmmmmmmm,maap ye

Anonymous said...

Sy balas yg kat ats tu toO ;-) ,npe nk marah nie ble tserempak nk marah blm jmpa lg kan mmmmm,,,tp kalo awk jmpa sy sy taw awk xkn marah kan,kalo marah gak sy taw nk buat awk tdiam hehehehe

♥ Mizz Dylla said...

jumpa???hahahah..awk buat lawak la mr.anonymous...terserempak pun da lari...owg kalaw buat salah mmg mcm tue ek perangai die..??uiccchh tak sangka...suka hati sy la nk marah ke nak sayang ke kan..

Anonymous said...

Amboi garang2 i like hahahahaha,,,,dh sedia nk jmpa?

♥ Mizz Dylla said...

knp ta sedia lak...???

Anonymous said...

Pakai no lame g ke?? Ok nt sy plan kte jmpa bincg blh??nk x?