JellyPages.com

16 October 2012

:: aku mencintaimu bagaikan langit memeluk bintang ::


©                        Aku mencintaimu bagai langit memeluk bintang

Hari nie aku menaip dengan penuh perasaan berbunga-bunga…aku nak cerita sal sumOne yang aku sayang..yang always bersama aku…ta kira bila..dimana..dekat or jauh… hOhO..siyezly aku taip dengan rasa dihati yang sedeh..n I dunt noe why…..harap die fahamlah……dalamnya perasaan aku….mmmm….

Dalam masa aku tak tahu siapa aku..die datang n terangkan pasal kehidupan..thanks a lotz!!kenapa an…semua nie terjadi..??kenapa lambat aku kenal die???kalau dari dulu..mesti masing-masing ta penah rasa satu perasaan yang sangat menyakitkan….penuh dengan keluhan……n WHY??

 aku sangat beharap satu hari die untuk aku..dan bOley terima apa kekurangan aku….kenapa dengan aku malam nie??perasaan aku sangat sedeh..teruja….lagi tatahulah Cuma aku  je yang tahu….Cuma aku yang rasa perasaan nie..kenapa erk..??aku rasa sayang sangat kat die??tapi….Tuhan je yang tahu..
aku nak ucapakn banyak-banyak terima kasih..n aku nak mintak maaf sangat…sume salah dan silap aku selama nie..mungkin kadang-kadang aku nie kejam….eyyeerrkk…..aku ta sedar pe yang aku da buat..terlalu mengikutkan hati..tapi satu je aku nak bagi tahu..  “ aku mencintaimu bagai langit memeluk bintang.. J “terima kasih faham aku…sayang aku….sampai sekarang….harap kita akan disatukan….aku nak jaga die sampai bila-bila…insyallah…

tersangat jiwangkan aku malam nie..ade aku kesah..??akhirnya dapat aku meluahkan apa yang aku rasa sekarang nie…aku harap perasaan nie sampai bila-bila….aku sayang kamu….fahamilah…~


“YaAllah panjangkalah jodoh kami
Satukanlah kami satu hari nanti
Restuilah hubangan kami dan
Bawalah kami ke landasan yang benar…..”
Amin~

2 comments:

charge said...

wiee ... .thanks dear . .i love u so much n I believe you're for me one day .. <3

♥ Mizz Dylla said...

Ngee.. i hope so dear..love u too...<3