JellyPages.com

14 October 2012

:: hellow my new fesbuk ::


Assalamualaikum….kamu semua….berjumpa lagi kita pada petang yang agak mendung nie an…?sO..cuaca kat tempat kamu macamane??perak??kuala kangsar??huh biasalah..hujan..tue la best pun lau nak wat kilang taik matakan..??betul takkk..????ngeh..ngeh….

nOw,aku kat depan rumah menghirup udara yang segar…segar ke wehh???hakhakhak…lepas kentut lau cium lagi segar…weerkkk..pengotor!!bialh..bialah….ehh….aku bOsan la skg..sari suntuk aku titow..puas!!mmg puas!!lagi pun an..aku tgah prOses nak kuruskan badan nie…kenapa??saja jelah kan….nak jage kesihatan…ta salah….aku siap beli oatmeals g taw…weewee…semangat!!!!

Aku nak share sumthing…tapi takpelah..nanti ade orang myebuk lak….hihi..tapi takpe…aku share bab lain..nak tahu ape??aku da deactive acc fesbuk..miz dylla then aku openacc baru..so kamu bole add aku kat badge fesbuk lam blog aku..bukan ape..saje nak mulakan hidup baru…  J
mm..myb aku pressure kOt dengan sUmone yang aish cuba nak jatuhkan maruah aku…manusiakan..??bukan boleh tengok kita happy or what…bukan main hati dia…menggelegak penuh dengan hasutan sytan…iskh..iskh….biasenya aku tataw nak cakap itu orang jenis apa…

ahh sudah cukup-cukup gOsip liar okey….da magrib nie..jum solat… Jbye..bye….see u next entry taw…kamu semua take care….be happy be goodlah… weeweee….wasalam!

1 comment:

charge said...

insyaallah . ..si manusia yg nk bt jht 2 xlame lg akn dpt blsan ok..kita just tggu je ..kite xpyh cri org mcm tu bio dye je yg dtg sdri kt kits kalo berani lh kn..smbng leybehh..jin2...jom isyak plk..