JellyPages.com

22 October 2012

:: takde sebab ::

Salam…hye kamu semua…aku datang lagi nak menulis kisah-kisah yang ta bape nak kisah sgtlah!sambil layan lagu noah-separuh aku..dah dekat 40x lagu nie aku dengar dah..best..!tocing lak rasenye…tapi tataw sebab ape n kenapa..pelik jgk lah..
Kamu nak tahu x arinie aku keja n balik pukul 2ptg tadi..awalkan…?biaselah time jOb kurang..tapi tggulah bulan 11n 12 yang akan tiba nie..kamu takan nmpak aku berOn9 or sesedapnye megupdate belOg lagi dah..sOrry tO say lah derr…lau sempat aku balik umah insyallah aku balik lau ta sempat merempat lah aku merata-rata…ngeee…demi duti aku sanggup..halal kOt okey!
mm..aku tataw la ape nak wat harinie..yang pasti aku sangat penat dan penat..nak tido tapi xboley sebab aku da jarang tido waktu siang..ta macam dulu…ratu tido kot!sekarang nie aku rasa macam nak menjerit sebab yang pasti aku ase hati aku sangat berat…sebab pe aku pun ta dapat nak scan..haiyak..kenapa aku ta boley nak luahkan?mmmmm…..yang aku dapat detect aku rindukan sumOne..
rindukan mase aku kat kolej…aku keje dulu..mmg hapy..sebab kawan-kawan aku ta mcm dotttdott..sedey!aku rase mcm orang bodoh..siyez!dowang ta faham aku….mmm…entahlah…ase sunyi lak..sedey…marah..sakit hati…myb sebab itu kot aku rase berat hati..!owh tidak!tapi apa nak watkan…anggap je macam tade ape-ape yang belaku..enjOy jelah…yang penting pengalaman…
boley ta aku nak nyayi????kamu nak dengar x lagu noah nie??sayangkan kamu semua ta bole dengar..aku kawan dengan orang pekak…huahuahuaa….jangan marah…okelah dat ols…kbye..ingat taw aku sayang kamu semua….yang selalu de ngan aku…yang kenal aku….love u!

1 comment:

charge said...

wou . .. . sum perasaan yg t'buku dan d'himpap oleh batu=bata kot tuh yg t't'luah try kua kn ikut kentot kot2 buley ke hehehehe . . .pe pon yg t'smbnyk i=2 awk shj yg rse so more think positive n easy ok dear. . ..tp lme sgt tuh time kolej n keje hope dye pon rndukn awk hee. .