JellyPages.com

24 March 2012

:: Istmewanya kamu untuk aku ::


Da agak lama aku xmenaip dan post kat muka blog aku untuk tatapan kamu..aku kekurangan idea..blank..kosong….xde pepe nak share sebelum nie…tak tahu pe nak wat malamnie..layan lagu layan fb….pun tade apa…sedeh!ngeri hidup mcmnie…aish…!

Dan ruang yang baru aku cuba coretkan kisah-kisah yang ada lam otak aku..apa yag aku wat untuk hidup aku selama 20tahun lepAs..?masa tue cepat berlalu sampai aku xsempat nak kejar…akhirnya aku jadi seorang yang ketinggalan..hahahaha…
Dalam tempoh masa yang singkat macam-macam aku lalui…sampai aku rase trauma…cehh..yelah sgt…disbabkan orang yang bikin aku trauma tue..akhirnya aku lansg tak boleh nak teruskan perasaan cinta n kasih sayang aku kat dia…sebab bila aku tengok muka orang tue..aku nmpak satu wajah lagi…sempit otak aku jadinya..maafkan aku yang cuba wat kamu sakit hati…terpaksa…. L apa pun kamu yang terbaek…untuk jaga n lindungi aku..

Apa yang aku target skg..lupakan..lupakan.n terus lupakan..!yes I can do it….! J mmg sedeh..mmg sakit…tapi demi puaskan hati semua orang..demi tgok dia terus bersama-sama kawan-kawan dia…demi tengok dia lebih semangat dari dulu..dan yang lebeh penting dia still senyum walaupun tanpa aku…J
Itulah pengOrbanan aku untuk orang yang aku sayang….tk kiralah siapa…asal kamu dah jumpa orang yang lebih care kamu..aku rela.. J

# fahami ayat nie #

“ Teruskan langkah melupakanmu... Lelah hati perhatikan sikapmu
Jalan pikiran mu buat ku ragu ..Tak mungkin ini tetap bartahan
Perlahan mimpi terasa mengganggu... Kucoba untuk terus menjauh
Perlahan hati ku terbelenggu.. Ku coba untuk lanjutkan kan hidup
Engkau bukan lah segalaku................. Bukan tempat tuk menghentikan langkahku...............Usai sudah semua berlalu Biar hujan menghapus jejakmu….”

No comments: