JellyPages.com

19 March 2012

:: maaf tak bOle hdup tanpa kamu ::

 bOleh tak nak tUlis pasal DiA?

Kadang-kadang bebelan dia buat aku tersenyum…tapi bila aku senyum dia cakap aku main-main…

Kadang-kadang hati aku rasa sakit tengOk wall fesbuk dia..tapi itu semua aku nak tahu apa yang dia buat.

Kadang-kadang aku rasa nak cium tangan die n cakap aku terlalu rindukan dia…tapi die faham ke x kenapa aku rasa macam tue?

Kadang-kadang bila terlalu rapat aku rasa YAALLAH aku rasa dia untuk aku ke?tapi bila gaduh aku rasa apa yang dia nak dari aku..?
Kadang-kadang bila nama dia muncul kat screen handpone aku,aku Nampak bintang-bintang yang terang mata aku..tapi bila dia mula sentap aku rasa batu yang begitu besar hadang laluan aku…

Kadang-kadang aku terlalu rindukan pertemuan pertama…yang dia selalu kOngsikan segala-galanya kat aku..tapi dia xtahu yang aku harapkan semuanya betul dari dia.
Kadang-kadang aku menangis bila aku Nampak dia dengan orang lain.tapi aku tak boleh halang dia untuk teruskan aktiviti dia.

Kadang-kadang mata aku tak Nampak pengorbanan dia..tapi aku sangat menghargai kehadiran dia selama nie.

Kadang-kadang aku suka dia jaga aku.tapi aku degil untuk ikut segala kehendak dia..

Kadang-kadang aku nak dia Nampak yang aku terlalu sempurna untuk hidup dalam hati dia.tapi aku tak mampu nak lakukan lebih dari keupayaan aku.

Kadang-kadang bila jauh dari dia aku ingin rapatkan dan  betulkan kesilapan dulu tapi keadaan buat aku jadi takut untuk aku buktikan yang aku cinta dia….
Aku harapkan dia faham dan tahu yang aku ikhlas untuk dia….jangan hilangkan perasaan itu…sebab aku tak mampu tanpa dia teman hidup aku…

No comments: