JellyPages.com

29 March 2012

:: swEEt 21 miz dylla ::


Happy besday to miz..happy besday to miz…..hahahaha….wahh..nOw sweet 21 years!but still maintain cumil keh..!ermm…thanks to owl fwendz yang wish kat aku..xcukup kat fesbuk sampai lah jiran depan..kiri kanan rumah aku..thanks celebrte mase aku tido..bawak cake masuk bilik..suprise mama!!hahaha..happy sgt2….trimas..trimasss…. …sayang kowank!

Tepat kul 12..en.bangla kita dah siap sedia call aku..wish n Tanya apa azam aku..untuk menunaikan hajatnya..aku cakap nak tahu kunjungilah blog miz dylla yang cantek nie…hahaha…sabar2…betulkan mat bangla..??weerrkkk..lupa saya merajuk ngn awak…2hari!hahahaha..

Yang chat ngn aku tak bis-bis Tanya sal adiah…aku tade adiah g..sbb….dowang banyak blanja makan je..gemOk da nie..nasik pun xjumpa-jumpa lagi nie…sian mama masak tapi aku tak sentuh pun makanan die..sok baru makan nasik!heheeheee…Hari nie pun sempat jumpa kawan kita siapa lagi lau bukan mohd fadli..walaupun nak balik lumut..sempat lagi jumpa aku..thanks…weewekkk…rindo kamo…ermm……kalau dulu aku dapat hadiah jam yang sangat santek..dari mat bangla….taun nie agaknya dapat pe ekk??hahahaha..pepe pun takpe..asal dari mat bangla…


da setahun aku pakai jam nie..thanks MAT BANGLA hadiahkan...luv u... :)


Okeh azam aku taun nie..nak jadi seorang yang berani…dan aku harap dapat sempurnakan hidup aku..besar sgt utk sempurnakan hidup..mksdnya segala-galanya dlm kehidupan…..tue je..lain-lain taknak…kejam3x!hahaha…aku nak bangun dari tido aku..hidup dalam mimpi…tunggu yang tak pasti..aish..siksanya dulu..now dengan wajah baru… aku nak hidup berdikari..orang lain boleh why not me kan??dan buat mase nie biarlah aku bagi space kat diri aku…kan..kan…????



Aku teruja dengan sweet 21..:D

No comments: