JellyPages.com

25 March 2012

:: jika diberikan ku satu peluang lagi........ ::

  Malam nie aku lepak depan rumah sorang-sorang..tgok bintan..tgok bulan..tapi sume tue xde..sebab hujan tadi..bosan yang teramat..tah la nk watpe pun tataw..dengan keadaan yang tak berapa nak sihat…tp sape yang tahu…aku je yang tahu… :) 


Sok aku ambik cuti..terpaksa….nak g hOspital…dah xtertanggung lagi pedeh nie…L tapi pedeh sakit nie takpe g ade ubat nak sembuhkan…lau pedeh sakit hati…nak cakap pe?telan n simpan je lah wat tak tahu…senang citekan..??

Harapan yang ada..semua hancur…impian aku semua tak pernah jadi…kenapa??semua tue dah di tentukan olehNya…DIA yang tetapkan segala-galanya yang belaku di dalam kehidupan kitakan?so kenapa nak mengeluh?itu nasib aku..nasib kamu……bagaimana??ada yang indah..ada yang disebaliknyakan??gunakanlah sebaik mungkin……….

Yes! Mmg aku suka nasihatkan kawan-kawan aku…cakap senang lah untuk betulkan keadaan…tapi ibarat cakap orang penah tengOk tak docter merawat sakitnya sendiri..?penah tgok tak bomba selamatkan diri sendiri..?penah tengok tak hakim jatuhkan hukuman atas kesalahan sendiri..?sama macam aku..aku nasihat orang panda..tapi turn aku…..hahaha..tungganglangganglah hidup..!

Sebenarnya itulah hidup pun…kita tak penah nak nampak salah diri sendiri..apa yang kita rasa aku ada di tempat yang betul……kan???bila tiba masanya nanti kita akan sedar…dan menyesal dengan semua itu…….seperti aku……………………………………..bye. 

No comments: