JellyPages.com

30 March 2012

:: maafkan aku sebab bagi hadiah pada DIA yang tak boleh aku maafkan lagi ::


Apa yang perlu kowang tahu malam nie aku dah puas bila dapat luahkan apa yang aku rasa..apa yang aku dendam selama nie…orang yang menghancurkan..adalah orang yang sangat keji untuk aku memaafkan….then..xpernah untuk aku rasa nak merapatkan…sorry to sAys gurl..kau tetap kau..then aku tetap aku….yes..walaupun aku sekarang bersama dengan seorang yang dah memiliki orang lain tapi niat aku tak pernah cuba nak merampas…ataupun nak meyakitkan hati pasangan dia..dah akhirnya aku puas…..sebab aku tak perlu lagi nak simpan semuanya…

..kenapa aku tak boleh terima kamu..kenapa aku jadi kurang ajar dgn kamu..then kenapa aku bOleh curang dengan kamu..semua sebab DIa..faham??!!!untuk aku..bila aku cakap “ YA” takkan ada sape leh ubah walaupun kawan baek aku sdri aku..sorry..tue pendirian aku….

Sifat aku yang selalu nak menang…tapi aku jugak akan pk sebelum marah sebelum benci..kebaikan kamu….sebab tue aku tak pernah benci kamu..tapi aku benci DIa..kamu dah di hasut dengan berjayanya oleh DIa..kamu ingat tak sebelum kamu dengan DIa rapat kembali…kamu hanya ada aku…sentiasa dengan aku…kita selalu kOngsi semuanya bersama…aku ingat apa yang kamu cakap kat aku…

Tapi segala-galanya berubah bila ada yang masuk campur…soal hati kamu dengan aku..bukan dikOngsi dengan DIa..aku tak kenal dia..kenapa kamu cakap DIa tak boleh tengok kamu sakit sebab aku..?DIa tak tahu apa-apa….hal kita!!!sebab tuh aku benci orang masuk campur pasal kita!sedangkan aku sangat sayang kamu masa tue..sampai aku menangis tgOk kamu dengan DIa..masa aku perlukan kamu!! bukan salah aku....

Sekarang maafkan aku..mmg perasaan aku kOsong..sebab..bila aku tengOk kamu..aku Nampak DIa..aku menyampah..sumpah…tOlOnglah…Cuma aku masih sayangkan kamu..tapi DIa yang buatkan aku jadi tak bOleh terima kamu..kerana DIa yang selalu mahu Nampak sempurna di depan semua….dan aku bukan sempurna macam DIa..Maaf kan aku……sebab salahkan DIa atas sume yang berlaku antara kamu dan aku…..dan DIa memang salah pada aku!!! 

No comments: