JellyPages.com

21 November 2012

:: kenapalah dengan naseb aku ::


Selamat malam semua….hari nie aku nak update entry jugak walaupun aku agak kusut….dan walaupun aku ta tahu kenapa perasan seedy nie tetiba datangkan….mmg main giler!entahlah

Kadang-kadang apa yang kita inginkan mungkin kita ta mampu nak mencapainya..just angan dalam sedar maybe lah kan..dan untungnya mereka yang dapat mencapai apa yang mereka mahukan….congratez!
Tuelah setiap orang ada kelebehan dan kekuranganya…ada orang naseb die luck n ade jgk sebaliknya..tapi kita ta boley beserah tanpa usahakan..???melainkandah usha tapi ta dapat2 jugak..tue tandanya peluang kamu di tempat lain lah….cuba lagi yekk….

Panjang jugak mukadimah aku..hampir separuh taspad!hahaha…okeyyy….sebenarnya cerita aku bukan pasal nie…kisah aku sebenarnya aku ta paham dengan stuasi aku…kenapa aku rasa kosong??kenapa aku rasa sunyi..??kenapa aku asik pikirkan hati orang??why??dan kenapa mereka selalu betuah dari aku…??mmmm……

Tahu ta aku sekarang tade sesiapa ag dah….macam tade ape yang boley aku buat kat sini….kawan-kawan aku sume da tade…g jauh dari aku….taniahlah kan….rezeki kamu….aku jugak da macam orang asing duduk kat negeri sendiri….terbaekklah….kawan lepak sume da hilang!!ummm….Cerita pasal kawankan..??kawan tempat aku mgadu naseb pun tah kemana hilangnya….ssh sgt duk esorang nie…tapelah dowang dah de kerjaya masing2kan…?

nOw..aku seedy Cuma mampu menghadap sg.perak je…hahaha..tempat aku meluahkan perasaan….walaupun tade sape dengar tade sape rasa ape aku rase….tapelah…nasib aku lah tue…cehwaahh ayat sadis kot!lantaklah..malamnie aku punye  so apa aku kesah..???

bukan my huby tade aku just tanak dia nmpak aku sedey ala aku nie sedey pun mengenangkan naseb je pun..so tapayah nak beban2kan dia…sebab dia pun busy sgt skg,,nk focus sal study die ag kan…so tape untuk bape bulan nie je….lau aku rase die tade ngan aku kan…aku sabar jelah….hope sume akan oke mcm biasa balik lepas die bis study nie….

Tapi siyez aku rase sesorang sangat sekarang…..mane kamu semua pergi……??????

1 comment:

charge said...

ni lh mse utk syg m'manfaatkn masa yg ad utk bgaimana syg nk lbh maju n b'daya saing cehh..ayat ehh..sowie r huby skrng mmg busy r coz last prjek bnyk xsiap ag..tmbh lg dgn kpl kusutt syg taw kn pasai pe..