JellyPages.com

21 November 2012

:: masa belalu tinggalkan aku.. ::


Yeppyyy..yeeppyy…n luckkyy..hahahaa..hye semua yang sedang mengambil tahu sal dylla..sehat sume??hope kowank sume okeyy lah…Kankan…walaupn aku da jarang nak melayan dunia fantasy aku nie..tapi aku ta lupe nak sibuk2 mik tahu sal kawan2 aku..terutama kamu yang tgh mbca nie..hikhik..

nOw da nak masuk penghujung tahun..so aku pun tersangatlah busyyy yaallah siyez! dua hari lepas aku balik kul 3pagi..bayangkan….ramailah orang kawen skg…dan jadual aku tersanggattlah mampat semampatnya..tp aku sempat g belajar makeup taw..cun ta??terbaeekkklah…tapi just basic je….okeylah jgk kn…dari tade..hukhuk..myb bulan January next year aku smbung lagi khrusus makeup!jadi mak andam pun okeyy kan??hehehehe

dan ta lupe jugak kat my hubbyy….kowang nak tahu ta baru2 nie dia ade balik jumpa akulah…tapi mcmne plen tah…kucar kacir jugak jadinya..nak spend time ngn die pun kne curi2 sbb nak seletkan waktu tue sebetul2nya..tapi sempat lah jugak kami melepaskan tekanan jiwa kat gunung helang…sempat snap pic yang cantik2..walaupun tade sape nk tolong kami snap pic..sOb…sOb…thanks bie…sory taw mase kita ta sempurna…

 nie my hubby sweet an kami....


utk mase kerja aku, nOw aku da belajar wat pelamin…wat hiasan makan utk pngntin n hias bilik titow pngantin…dan cadangan lau de rezeki aku nak try nak gunakan sijil aku utuk makeup orang….hehehehe…doakan pe yang aku sdg jalankan nie…amin..tQ allz..muuaahhx!bye!time titow…tc eh….


 peacee O_Ov

1 comment:

charge said...

moga d'rahmati allah amin...
cuba jd kn cabaran diri sndri ok ..
huby sntiasa skng syg bt yg t'baik ok.