JellyPages.com

28 November 2012

:: saya KENAL sayang saya ! ! ! ::


Okee..selamat malam..heeehee..malam nie aku ase happy sebab aku nak happylah..suke hatilh mksdnye okee??agak seleweng jgk aku mlm nie…heyyy..!sudah…

mm….sok planning aku pepagi tuh nak jOglah…lepas kejutkn my hubby…hihi..tapi silap hari bulan dia yang kejutkan aku balik..ngggeeee….suh solat subuh..thanks my huby …dia lnsung tanak aku tinggal subuh nak taw tactic dia nak wat aku bangun mcmne…hah lepas bis cll n wish gud nite die akan cakap mcmnie “ sayang sok kejutkan huby taw..kul 6.30….”hahahha…tuela die perangai dia..lepas aku kejutkan die lnsung terus aku wat pe yang patut…walaupun da lewat!

Dan die punye perangai..bile aku reply mcj tp die ta balas..senang je nak suh die balas jugak…aku mesti sent mcj kat die mcmnie…” huby sayang kat lua nie…” terus die balas tuh!wahh walaupun ngah keje…taw pun gelabah aku kua..kekekekeke…tapi lepas nie kantoilah..sbb aku dah story!

Penah one day aku set time nak kua ngn die…oke aku pun planning nk kua kul 12pg mase tuh..tapi disebabkan aku sayangkan kerja,sO aku pun mik halfday waktu keje tok spentime  ngn die..tetibe hari tue aku kene setelkan barang pelamin..sbb sOknye barang tuh nk gunekan…so mase tue terlewatlah sejam…taw tak die wat pe…??hah…agak myakitkan hati aku jugaklah…die pegi set jam tangan die kul 12…mcm yang dijanjikan aku laa…masuk je kete dummm..tutup pintu kete..aku cakap sambil salam tangan die..” bie sOry lambat..!!sOryyy…” die pun balas kat aku sambil tunjuk jam die “ ehh mane de lambat..betul la baru kul 12 nie Kankan… !! YAALAH!sabo dylla sabo… :)
 
Die boley wat aku mOOdy,dan die bOle wat aku tencion…tapi lam mase yang same die bOle wat aku sangat bahagia!!sO aku dapat pakej lengkapkan tapayah ssh2 nak cari yang lain…Dan lagu nie utuk huby!!kamu semua pun bOley dengar…



:: aku punya manja kau saja bOle rasa...rahsia kita berdUa::

best ta lagu nie..?tapi sebelun dengar pause dulu lagu kat blOg aku nie..t ta fokus lak an??sO layan jelah...cute sangat lagu nie..weewee... love u badrul hisyam bin mohd halib..<3

No comments: