JellyPages.com

1 November 2012

:: bantulah aku ::


Hye kamu!!!eehh…tengah buat ape je??mesti la tengah bace blog aku kan???hahahaha….wehh kowank!!aku tataw kenapa ase xcted sangat nak bagi sumting kat die nieh!tapi aku tataw nak bagi ape lah…okey!!aku penat search kat google tapi aku ta jumpe bende yang cute,cumil…sweet..arggghhh penat!ape nak bagi nie ekkk..??help plzz…hehehehe..

Yela before die g smbung study kan aku nak bagi sumting yang wat die bile tengok n teringat kat aku..kahkahkah..lawak je!!mengade2 an aku..??lantaklah…aku menaip dengan perasaan yang ta tentu arah..giler.!!nie sume sebab perasaan yang weeeweeee….bluuurrrrr…

Dah la tue je aku nak share..sebenarnye aku dalam keadaan yang giler,xcted,keliru…ahh..bye!


:: love u hubby.. ::

1 comment:

charge said...

hihihik...wah have sumtng for him kah
b'tuah r ..tp pe eh .. bl tgok je ngt kt lalink
masuk bilik dpn almari ats meja nmpk syg cpt=2 pe tuh..ti mst asyiuk ngt kt syg jep knknkn .. muahmuah ..