JellyPages.com

17 March 2013

:: bila aku dah start merepek... hoihoiii.. ::


Hoho..bosanya…apa yang aku nak buat selain tengok katon..??errr….merepek lam blog lah…tp nak story pasal apa..?jap2 pk jap 5 minet erk………L….O..A….D…I…N…G…….HEHEhe….ha kita cite la pasal pepe pun erk…belasah..~~

Ta sabra nak tunggu 29hb nie…agak2 sapa yang akan dating bg special present la kat aku kan…tunggu ja la…ta sabor..ta sabor….ngeh..ngeh…oppss terover lak gelaknye..stopp…!!emm…then pada pendapat kamu semua kan..apa hadiah untuk aku yang sesuai..??selain satria neo r3..cehhwahh…mmg aku xcted gile gan kete tue…bila ade rezeki tah…nak kene cari anak dato nie..kehkeh..

Almaklumlah aku lau da merepek mmg mcm kene rasuk ta sedar dah…perangai cumil aku la katakana..sweet je…tapikan petang-petang cmgini lau dapat mkn Cadbury ngn susu lagi best dok merepek kan…wahhh oke lah aku nk g kedai la beli..bye!!

1 comment:

Anonymous said...

Selamat hari lahir,,,sy doakan smga panjang umur dh dimurahkan rezeki,,,,mkin awk xtgu n xharapkan ucapan ataw hadian dr sy lg,tp sy.........xde ap la,,,semoga bahagia dgn si dia