JellyPages.com

2 March 2013

:: kisah dongeng ::

setelah lama aku menyepikan diri..harinie aku datang hoorreeeeyyy..!dengah satu perasaan yang ta berapa nak happy sangat..tanak hipokrit la...ta larat nak cover..okeyyy ta aku..??senyum dalam keadaan yang ta berapa nak sihat...demam.. :)

tengok la tajuk aku..best tak..?lagi bestkan sebab hOt sikit utk orang yang terasa..hakhakhak..oke skg kat jari aku ada sebentuk cincin yang ta penah aku tanggalkan daripada aku dapat dari si dia...dan ada ukir nama sebenarnya tapi kowang je yang ta penah nak pasan sebab aku kan pandai coverline...hahaha...

sebenarnya aku just nak share...kisah cinta yang penah hadir lam hiup aku..aku penah kene tipu bertahun-tahun..aku penah jadi skandel owg... :) dan jugak aku penah tipu orang...tapi dulu lah lepas dari semua aku serik lah...then ayat yang aku jumpa semua sama je.."JANGAN TINGGAL SAYA SEBAB SAYA TAK BOLEH HIDUP TANPA AWAK" sweetkan ayat tue..??? "SAYA AKAN TERIMA KEKURANGAN AWAK SEADANYA" SAYA AKAN BIMBING AWAK UNTUK JADI YANG TERBAIK " itu semua ayat before aku accpt dowang as my bOy.... :)

buktinya..??still ada dalam simpanan aku lagi walaupun dah berabad thn ..n myb dah ada anak pun.. :) haha...mmg bukan jodoh lau nak ikut-ikutkan apa yang kita fikirkan...tapi apa yang sebenarnya adalah jangan BERJANJI lau rasa diri tue tak mampu nak tunaikan...STOPLAH aku dah penat dengan CINTA yang takde makna nie....

aku hapy sekarang dengan life aku...dengan apa yang aku lakukan...YESSS tersangat happy....walaupun ada cinta..tapi biarlah rahsia....biarlah aku terima orang yang mampu dan ikhlas untuk diri aku yang errrrr.....damm.....terlalu special nie..

sO, ini pengajaran untuk aku....

No comments: