JellyPages.com

25 March 2013

:: hari-hari aku masih bersama kamu ::

didalam kelembutan..ada jugak kekasaran...hey..hey....apa khabar kamu???ngee...hari nie kita nages..dengar cite dari mama kita...mm...maafkan angah yek ma.....myb angah tak senangkan hati mama...tapi angah sayag mama...walaupun angah ade terasa.......nothinglah tade angah simpan dalam hati pun...kita kan satu keluaga yang bahagia rite.. :)
 
okeyy untuk kamu yang kenal aku..aku doakan yang terbaik untuk kamu walaupun apa yang kamu lakukan...bialah badasarkan hati yang ikhlas...mana tahu kerja yang ikhlas walaupun kita ta rasa pepe tapi insyallah akan berjaya jugak nanti...
 
untuk yang benci kat aku tue terima kasih la yek...semoga kita akan melahirkan satu perasaan yang ta boleh dipisahkan nanti..tapi aku te pernah nak bencikan kamu kecuali someone yang aku ta dapat terima kehadiranya dalam hidup aku...apapun kepada someone TERIMA KASIH AKAK..hope lepas nie akak tade gangu hubungan org lagi yek...dah ade cinta hatikan sekarang...hope happylah yek..hehehe..peaceee yoo...
 
pada kak iela...sy syg akak sgt...lebih dari akak sendiri taw...apapun yang terjadi kita jangan lose cntc eyh..siapa sy...akak je yang faham...walaupun kita bukan dilahirkan dalam satu kandungan yang sama..tp akak sangat memahami...lebih dari segala2nya...maafkan sy lau ta dengar nasihat akk...tapi akk still dengar cerita sy masa sy sedey,marah n confius...happy n macam2 stuasi sy... :) love u..
 
um..hidup nie kita yang tentukan..baik jalan kita baiklah segala-galanya...walaupun satu ketika dulu aku bukan yang terbaik..maka sekarang aku mahukan yang terbaik untuk diri aku...semoga Tuhan memberi seseorang yang boleh bawa aku ke satu jalan yang terbaik tue..amin..ta kesah la siapa kamu dulu.
 
then jangan la kamu tcing baca entry aku hari nie..jaga diri kamu ta kesah la kita kenal ke tak.... :)

No comments: