JellyPages.com

23 March 2013

:: mungkin ini love letter untuk budak tue.. ::


Mungkin betul orang cakap tak kenal maka ta cinta tapi da kenal makin menjauh pulak..errr…tapi orang kata lagi kalau ada jodoh jauh mana pun dia pergi insyaallah pasti dia akan datang kembali…tapi kalau aku kata rindu masa jauh macamana pulak…???dugaan ke betepuk sebelah tangan…lebih baik la bertepuk sebelah tangan kan dari dia tahu yang aku eerrrmmm..nothink..ego kadang-kadang buat kita menipu diri sendiri…hehe…

 

Tah kenapa bila dengan dia aku rasa lain…macam sesuatu yang beharga..susah la nk terangkan…walaupun dia mcm tue..buat aku SAKIT HATI…haha..tapi tue perasaan aku….lantak aku lah nk rasa apa..then bila aku fikir balik kan,lebih baik aku bercinta sorang-sorang atleast takde mainkan hati orang….n kecewa aku sorang je….hahaha….terok an aku…???

 

Sebenarnya aku just bagitahu aku ase sumthing nie tapi taktahu la..lau hati aku nie bole share,insyallah aku nk bagi kamu rasa apa yang aku rasa skg….dan tue la sebenarnya kenyataan…

 

Hope dia rindu aku jugak…. J

 

Awak dengar lagu firman-kehilangan ek….

5 comments:

Anonymous said...

Untuk mr caberiee kew nie

♥ Mizz Dylla said...

err..untuk seseorang lah......

Anonymous said...

Oh bkn ek,ok la kalo bkn sory perasan lak

♥ Mizz Dylla said...

err..sy knl kamu ke???sy taktahu sbb mr.cadbury ta reti nk komen blog nie...plg dia pandai pun dtg jumpa sy...

Anonymous said...

Nk ke kalo dia dtg jmpa :-) taw la dh pandai skg werrrkkkppp