JellyPages.com

22 March 2013

:: mulut ta sama ngan hati kan..?

malam nie tataw la kenapa perasaan malas terus betukar rajin untuk menaip kat blog aku ni..aish...betul laa orang cakap kan mulut boleh tipu hati tak kan..kan..??apa yang kita rasa i just keep in my heart..huhu..ayat tching kua dah nie..sapa punye angkara..??

okeyy..klaulah mulut kita tak boleh menipu mesti kita semua takda rahsia kan...??betul kan..??!says yes lol..takde mulut ke hah kamu nie...ku tengah geram nie...eeeee...abis semua jd mangsa...nie mkn dia...

kadang-kadang ta paham aku dengan diri sendiri...aku nie myakitkan hati orang ke eyh..??kamu terasa dak ngan aku..lau terasa n lau yang ada aku buat kamu tersinggung tue maafkanlah aku mmg suke main dan terlalu banyak main...hah..nasib la tue la lau sapa jd my bf tak tahan...tapi aku cumil pe...hakhak...oppss sudah aku siyez hari nie...

dah la aku nak buat rilex ja mcm orang tue cakap FINE..!!gudnite... :(

No comments: