JellyPages.com

18 September 2012

:: aku cemburulah ::


Hye..malam nie laju je jari jemari aku menaip papan keybord yang da berjOngkang jOngkek nie…yelah mr.bieskOt tah ke mana menghilang..aku pun ta dapat nak detect..len kali aku kena pasang mini satelit la kat die..senang nak search guna google maps…wahh…ayat geram teramat…>____<’

Seminggu dua nie mood aku agak sedeh sikit..sebab aku sedeh lah….mm…da tataw mcmner nak cakap..tapi aku tetap happy dengan mereka yang ada dengan aku…thanks sbb teman pejalanan hidup aku nie…weewee…sayang kamu..!yang ta pernah jemu dengan aku..

Okey..tujuan sebenar aku menarikan jemari aku malam nie sebab…aku jeles dengan kawan-kawan aku yang mengupdate entri yang best giler tuh..wahh aku cemburu….hihihi…sO..walaupun aku tade hOt story aku pun nak jugak post entry aku nie…lalalalalla….

2 comments:

Unknown said...

Aiyaaa.. Cemburu sebab ada member buat entri? Rajin-rajinlah berblog cik adik wei..

♥ Mizz Dylla said...

haiyaakk...bukan malas nak berblog..tade maselah..n takde story pun...ce share sikit story si abg romeo ni...