JellyPages.com

30 September 2012

:: © like n dislike © ::


Aiipp..u’ll…hihi.. ( muncul dengan muka cumil.. ) kamu buat apa skarang?ta on9 facebook ke??twetter ke and sebagainyelah….mm..malam nie aku malas nak bukan muka buku aku tuelah..sebabnya..dalam tue kadang-kadang bikin aku sakit hati je..so aku plilh blog untuk melepaskan segala yang aku rasa.eehh..sebenarnya ta penting pun perasaan aku untuk kamu semua..kan??stop it! Ngeehh..nggeehh…apa yang paling penting aku nak kamu tahu tentang aku..all about nurul adylla hazimi..lets goo……….



©       Aku seorang yang sweet.. ( hahaha..yeke?? )
©       Aku suka makan chocolate bila aku tencion.. ( terutama cudbury hazel nutz! )
©       aku akan bahagiakan orang yang bahagiakan aku…tapi ingat if sekali aku terasa dengan dia,100x dia akan terasa dengan aku jugak!xkire….supaya die ta ulangi pe yang die buat lagi kat aku..
©       bila aku suka someone tue,aku akan teringatkan die..n selalu cerita pasal die…
©       aku akan sedeh bila apa yang aku buat tue sia-sia..
©       otak aku macam memory lappy…aku boleh ingat semua yang aku buat mase kecik-kecik taw!
©       Aku cepat kesiankan orang..terutama mama n abah aku..i mean my family firstlah!
©       Bila aku bencikan orang..aku ta bole selindung/hipokrit lah….plz…
©       Aku xsuka dekatkan diri dengan orang..sbb bila aku da mula kenal seseorang..aku cepat baca tingkah laku die…dia yang macamane..so lau die xmenepati dengan apa yang aku nak..kau boley berambuslah…sebab aku seorang yang agak memilih untuk bekawan.. J sorry..aku bukan frenly~ ( belagak kan..??haha..yelah kawan kena tgOk cara die jugak kan..?)
©       Nama aku kat rumah dorang akan panggil angah/ucuk… ucuk tue abah yang panggil n die ajar adik aku yang paling last tue panggil name aku macam tue..kadang2 dpn umum segan gak…tapi wat derk jela..hahaha..
©       Aku suka tengok orang..gelagat dowang..kelakar!!
©       Aku ta suka naik moto…lau g kedai depan pun aku akan drive..n sanggup jalan kaki…bukan aku nie anak orang kaya..tapi aku trauma…hehe..adelah secretnye..bukan sal aku jth moto okey!
©       Aku ta suka orang tegur aku dengan cara yang tak sopan…n aku paling ta boley orang tinggikan suara dekat aku…mase tue akan Nampak mutiara putih akan jatuh dari kelopak mata.. :)
©       Aku anak kesayangan abah!weewee..n whatever aku buat,aku akan mintak pendapat die..sebab abah open siket!hahaha…
©       Aku paling suka kereta satria neo warna putih…cantekk!tambah lak ngan spotrim gold…ummpphh….geram!
©       Aku suka tengok lelaki teman mak die g market n tolong mak die bawak barang…wahh..seorang anak yang hormati orang tua..
©       aku ta boley tengok barang2 yang cute…simple…n Nampak brand..walaupun benda tue murah…heehee…
©       aku seorang yg pendiam..!tapi bila aku suka cakap ngan seseorang siaplah!dengar sampai lebam…
©       aku ta suka bila aku de masalah orang ta faham aku..
©       aku paling myampah orang yang suka paksa aku..heyy….


aahh..tue semua pasal aku…yang harus korang tahu….panjang x???korang pulak macamner??

1 comment:

charge said...

SALAM . . .

Hi awak yg sekiannya telah ceritakan tentang apa=siapa awak than i think so sweet . .. semuanya mm ada pd awak ... <3 <3 <3