JellyPages.com

8 September 2012

:: kAmU yAnG tErInDaH ::


Yuuhhhuuuu…!!! Jemputlah masuk ke blOg  aku…tapi before masuk,jawab salam dulu eyh…itu pun lau yang bole mjawab salamlah…hehehe…ASSALAMUALAIKUM….okey wht..utuk pertama kali aku berbaek hati…jgn nak kata belakang yek..

mm..kowank sume sihat tak??hope sume okeylah..nOw aku tade masa sgt nak berOn9 n berblOgger nie..nnt mst kowank rindu ngan aku en…sabar yek..aku akan try untuk bahagikan masa aku…cehh..mcm busy sgtlah.!

Sudah100x..malam nieaku nk share sal mereka yang ada dengan aku…memang pada pandangan aku nie bukan seorang yang tahu menghargai…tapi selagi aku lihat jam berputar..insyallah,aku selalu ingat pada mereka2nie…wahh..mcmbanyakje en??mestilah bnyak…

hehehe…cmnerlah aku nak balas jasa kowank nantikan..??
Pada  yang tak jemu-jemu melayan kerenah aku..siap boleh cerita balik perangai aku mcmner yang aku  tatahan tue..nmpk sgt dia adalah orang yang betul-betul faham aku..yes..aku mmg muka tataw malu..sO??hahaha…

Pada mereka  yang buat aku happy..selalu ade dengan aku sentiasa kOt  ada ngan aku…ngeee…dengar masalah aku..yang percaya aku…yang selalu ambik berat sal aku…paling aku suka…J mereka yang buat aku ketawa time aku sedeh…THANKS A LOT..sampaikan aku lupa semua yang dah terjadi pada aku dulu…koWang suka cakap aku ibarat lembu cucuk hidung…ehh..tue dululah…DULUuu…!!

Dan apa yang aku nak kamu..kamu…tahu,aku tersangat happy bila ada kamu…tapi..if aku de buat kamu sedeh,kecewa,marah..or sbgainya….aku menyusun sepuluh jari untuk memohon kemaafan dari kamu…yelah sebab bukan senang nak memOhOn maaf sesame kita…tawkan??maksud aku??

Percayalah aku akan ingat kenangan kita walaupun aku takda nnt…insyallah….kamu lah yang paling memahami aku.. :)

No comments: