JellyPages.com

24 September 2012

:: pErNaHKaH kAu MeRasa..?? ::


YAALLAH dunia…kalau boleh aku menjerit masa nie….cnfrm aku rase da tenang sikit lahkan…Oooppss…lupa nak bagi salam masuk lam rumah sendiri….apa punya budak lah miz dylla nie..gelojoh! firstly….aku nak Tanya kowang kawan-kawan,sahabat n whatverlah kamu semua sht tak..???hope sihat lah yek..aku selalu doakan untuk kamu semua… J aku sayang kamu semua taw x..!!

Setiap kali aku mengupdate entry aku pun tak tahu kamu semua suka ke ta ngn story aku yang takde kena mengena dengan kamu..myblah takde..hihi..lau ade kamu mesti rasa bangga kan..bukan senang aku nak ambik berat sal kamu..cehwaahh..men-men jelah kawan!

So ape yang aku nak ceritakan kat kamu semua dan apa yang kamu perlu tahu Cuma satu je..one only!! MALAM NIE AKU SANGAT SEDIH TAHU TAK!!! Haaa…..dengan nada apa pun kowang nak baca terpulanglah..aku tak kisah asal kamu dapat faham aku….dan aku tak tahu apa nak cakap lagi dah….aku tak faham dengan keadaan sekeliling..dengan keadaan aku…ahh..runsingnya….mmm….

Yang aku dapat rasa hati aku macam berpagar sempit sangat….bayangkan ruang yang luas tapi berpagar siap tulis NO ENTRI…aisshh….aku rase lau boleh aku belah dada aku kuakan hati bia die bernafas dengan selesa…tapi aku tak mampu….maaf yek…terhimpitnya suasana aku…hahahahaha..tapi jangan isaw…aku still mampu untuk bediri lagi…insyallah..biasalah tuekan hidup…nie semua nikmat dunia… J



~Alhamdulilah….. ~

2 comments:

charge said...

"HATI" bila b'cakap pasal hati msg akan b'bocara lbh pd SAKIT.SEDIH.PILU & EVRTNG lah ikut suke nak push pe lg huihui..Miz Dylla org nye cekal.tabah.semangat wajar sape pon knl knkn..kalo pasal hati ni mungkin dh biasa just b'beda face yg bt HATI nye t'hiris~t'guris dan b'macam-macam terrrrrr...lah yek..hhuhukk..
but kalo ckp pnh ke tdk rase mcm tuh lh yunk mmg setiap org pnh rase plg sedih pon mak suh bt keje rumah tapi nk tido kene kaco tido r katakan hhuihui...so jgn b'tutur ikut hati yg marah or geram or benci or pape yg orrr..ler . .
sbb akn m'buatkan HATI lg lbh t'gnggu n m'gnggu oke..

♥ Mizz Dylla said...

mmm..ade ke mcm tue??? lurd maysih...