JellyPages.com

3 September 2012

:: no title ::


Myb  kowang pelik asl pepagi aku sibuk nak mgupdate statuskan???mmm…serabut sedang melanda jiwa aku..actually kowang negOk aku nOthing..tade pepe..tapi aku punya otak…macam2 duk pk…okelah aku jz nak share tentang sebuah hubungan yang tiada kesudahanya…senang kata salahkah kita mencintai orang yang bukan milik kita??

Errr..myb salah,kedua-duanya salah..tapi perasaan tue ta dapat nak di elakkan..sebab ia datang bukan sengaja rite??tapi untuk mengelakkan perasaan tue mmg susah bila ia dah terjalin agak begitu lama…so sampai bila???apaakanterjadi??manakan satu pilihan si dia??

Tapi walaupun ada orang ke 3 dalam hubungan..perasaan sayang melebihi dari insan yang begitu lama ada dgn dia…nie yang masaalah….dan untuk membOlehkan perasaan serba salah tue muncul dalam diri…adalah wajib untuk memilih orang lain sebagai penganti…tapi…dia harus terima….baru adilkan???

Apa yang aku sharekan nie aku tataw…mana yang terbaik……..hidup bersama orang baru or tOskan hubungan yang ta pasti nie..yaallah tunjukan aku hidayahnu…supaya membimbing hambamu ke jalan yang pasti…demi mereka disekeliling ku..amin


tunjukan aku sesuatu yang pasti......

2 comments:

charge said...

masih tidak pastikah dikau dgn adanya ak(hubbymu biekot ni)atau pun dikau curiga dgn ada nya ak yang inginkan dirimu untuk menemani ak untuk selamanya...kerana ada sesuatu perasaan yang ak sendiri tidak tahu yg sangat b'lainan dari biasa untuk mengenali seorang wanita ...apabila dgn kam0 ianya sgt b'lainan sama sekali..tetapi jiga hatimu itu masih dlm dilema katakan padaku sejujurnya kerana ak tidak ingin hidup dlm keterpaksan n ats dasar simpatimu utk m'balas kasih cinta yg tulus ini mahupun hanya utk m'gisi hatimu yg umpama bekas ksg yg tertutup diselidungi oleh bekas2 yg b'isi semata-mata wahai sygku NURULADYLLA. .. .
percayalah bahawasanya ak terlalu m'gasihi & m'cintai diri krn ak trm kehadiran dirimu seadanya kam0 m'nerima diriku iNi..

♥ Mizz Dylla said...

mmm...thanks b..mfkn syg eyh... :(