JellyPages.com

18 January 2013

:: hey..!kamu yang bertepuk sebelah tangan..!!oopppss..~ :) ::


Malam!!!huhu….sihat ke kamu semua..?ngee….oke aku nak gossip!sory if agak myakitkan hati ~_~ ade aku peduli..?
Sejujurnya aku nk Tanya dari hati ke hati kamu pernah rasa sakit hati..?dendam..?terluka…??pernah..? OfcOzlah kan??! Takkan ada manusia didunia nie ta pernah rasa sakit hati dan sebagainyakan..?lumrah…orang katalah….

Okey..dulu aku pernah jugak rasa mcmnie..satu perasaan yang sukar digambarkan…tapi yang pasti aku tanak lagi rasa benda yang sama..cukuplah masa tue!trauma… yes..!masa tue orang yang sakitkan hati aku tak pernah nak pikir tindakan die tue betul or salah!bab nie yang aku agak sensetif….errrrrrr….

Yelah seorang perempuan akan memahami perasaan sekaum denganya..betul kan??tapi kerana nafsu dan kepentingan diri sendiri…die sanggup wat apa saja walaupun dia hanya bertepuk sebelah tangan!owhhshittt…dan time aku hanya mampu berdoa..myb aku teranaya….

Dan sekarang alhamdulilah..doa itu termakbul…Tuhan telah membalasnya…apa yang aku rasa mcm tue lah yang dia rasa sekarang…SAKITKAN??? Tapi jangan risau tue semua sementara…aku harap aku akan dapat kebahagian yang kamu cari selama ini…..sebab aku ta sekejam kamu…

Yang mampu aku wat sekarang hanya mengukir sebuah senyuman yang puas…!!sory kalau ayat aku agak kasar..tapi…aku tak boleh nk hipokrit lagi…hahahaha……..kasar lagi perbuatan kamu kat aku….kan???pikirlah……

No comments: