JellyPages.com

19 January 2013

:: sUnyi itu sedih kan..? ::


Owh…owwhhh..aku bosan tersangat nie…tersangat..sangat!!dengan hp dah bape minggu membisu..!dengan facebook Nampak kosong….damm..!apepatut aku wat?download lagu..??update blog..??sampai bile nak macamnie..??FAHAMILAH!!

Kadang niat jahat aku nie aku ta boley nak melawan…tapi kenapa cepat aku tersedar..??sedangkan kesedaran aku tue wat aku semakin sunyi…eeee…..otak tolanglah berfikir apaaku nak buat..??aku bosan..sedehnya…

Aku nak becerita tapi tade sape nak dengar…aku nak share sumting naseb wujudnya blog…hilang sikit tekanan aku…boleh ke aku cari orang yang ambik tahu pasal aku..??yang ikhlas terima aku..??wujud lagi ke orang mcm tue..?tapi bukan senangkan if hati kita hanya pada seorang….

Dan kenapa orang yang kita sayang ta selalu ada dengan kita…bila kita tunggu,orang lain yang datang….ase mcm nak mengamuk!!ggeeeerrrrrrr..TOLONGLAH!!

Teringat kat sorang hamba allah nie yang selalu pesan kat aku…dylla cintai orang yang mencintai kita..Hargai orang yang menghargai kita….dan pilihlah orang yang memilih kita tue lebih baik dari sebaliknya…yess..mmg betul…
Tapi senang cakap susah nak tunaikan…selalunya mcm tuelah……

No comments: