JellyPages.com

12 January 2013

:: Take Care frendz ::

oke assalam..hari nie blogger aku ta kemas sangat sebab aku malas yelah sekarang agak busylah...uhhh....lepas je wat jOb wedding kat kolam renang tos aku gerak ke cc..heeheee...makan pun ta sempat!! wwwaawwwaaa..

okey..start malam nie program aku sampai la ke sok pagi kowank nak tahu ape..??aahh...malam kang kul 8 aku de jemputan majlis kawen...kul 8..balik ta surelah..~_~" sok pagi aku kene g khrusus putri umno..pulak..almaklumlah..hehehe...tadi tetiba lak mengejutnye!!naseb lah dari kul 7pagi-kul 2ptg je..sebab lepas tue aku terus gerak g kL lak...ummm...banyaknye jalan bulan januari nie...

lepas settel sume keje aku time aku berehat lak..oppss..!ade lagi kerja!!ta boley nak rehat sangatlah cik dylla...ngee..~so pada yang rindu aku tue just call or mcj je eyh...ta boleh nak selalu ade ngan kamu sangat...sOOry!tp prOmise me take care okeyyy....

nanti aku update lagi pe program aku sepanjang hari oke...bey!!




No comments: