JellyPages.com

16 January 2013

:: lebih afdal kalau...... ::


Selamat pagi n happy sokmo yek!erm..hari nie aku bangun pukul 6pagi…tos g toilet n buat ape yang aku rasa wajib aku buatlah…n kul 8 aku dengan malasnye start kete then tOs pegi kerja…disebabkan semalam aku da Off..hari nie terpaksa la g keje kan..tapi hati aku berat giler….da sampai je kat tempat keje aku tgok takde orang pun..?ermm…daah sah la nie aku kene balik umah balik.!!owhhhh….tOs aku jadi happy!yehhhaa..aku cuti hari nie

Dan disebabkan aku cuti,aku dengan agak rajin nye untuk menari2kan jari2 aku di atas keybord nie..~_~’ untuk share sumthing kat kowang lagi..walaupun pagi tadi aku dah buat keje yang sia-sia…

Aku just nak kowang tahu apa yang aku ada dari aku lahir sampai lah umur aku nak masuk 22tahun…tapi aku ta tua lagi okee..hehhehe….aku tatahu knp time aku nak share benda nie ngan kowang hati aku ase sebak..yeah mmg aku kuat nages..so why..???

Benda yang paling berharga yang ada kat aku Cuma telinga,mata n hati…..nak tahu kenapa benda nie sangat penting untuk aku…??1stly…dengan telinga aku boleh dengar sesuatu yang aku nk sangat dengar…dengan mata aku boleh Nampak kebahagian seseorang yang tengah bahagia sekarang…alhamdulilah dia dah bahagia….dan dengan hati aku boleh rasa semua perasaan aku…yang ta berapa nak stabil nie..ngee…

Apa yang aku nampak,dengar dan rasa itu adalah kehidupan aku…walaupun agak rumit tapi aku percaya  Tuhan takan menduga  melebihi kemampuan hambanya….betulkan..??dan perasaan sayang yang tak mungkin itu sebenarnya rindu kita pada knangan bersama dia…yang aku mampu buat ialah melihat,mendengar dan merasa kehidupan dia dari jauh….itu yang sepatutnyakan..??

Sebab apa yang kita nak,ta selalunya itu yang kita dapat..kerana kita tak boleh paksa orang yang kita sayang n cinta tue myayangi n mencintai kita macamana kita menyayangi n mencintai diri dia….

No comments: