JellyPages.com

14 January 2012

:: ApO NaK Di KAtO..::


Hype!! Hari nie miss dylla ingat tanak update blog..sebabnye tatahu nak share pe ngan kowang dah..buntu aku..asik aku je yang bercoleteh!!hahaha…tapi tape..tape..aku tahu diluar sana ramai yang suka sangat senyap-senyap  baca aku punye blogkan??kan??kan??jawablah..dok sengeh-sengeh macam kerang busuk lah dye!weerrkk!!

Hari nie aku nak share jugak sal program aku…ape lagi bangun tido kije..kije..n kije..tapi ta kaye-kaye lagi pun adeh..~_~ mak cakap ta baek merungut!okeh..okeh…ta merungut ag..kat keje aku hari nie aku famous lak..yelah aku jalan ramai yang tego…hye..cantek rinie..hukhuk..hye dah tukar baju lak..n mcm-mcm ag lah..aku dengan murah senyuman just sedekahkan jer senyum aku kat dowang..

Dan hari nie gak aku terlalu penat..sangat-sangat penat..balik je tos terlentang ta ingat dunia dah..sampai  maghrib lah..naseb abah kejutkan..lau ta terlepas aku tadi..kekekeke..lepas je sume tue settle aku pun on9 fesbuk..apa ag..cari gossip panas lah..last-last aku jgk yang panas..!ciiitt!

Aku pelik lah kenapa wujudnya FESBUK nie?yelah bila aku on9 je jiwa aki jadi kusut..apa kenalah…susah nak jawabkan..kowang rase  ta macam aku rasa…serabut je bila taip WWW.FACEBOOK.COM. Hahaha…memang mayak sytan lah lam fesbuk tue..sebab tue aku wat blog sekurang-kurangnya tenang sikit dapat lepaskan tekanan..yelah kat sapa ag aku nak ceritakan..bukan ada yang special pun lamhidup aku sekarang nie..tapelah..

sOk lak planning aku…nak tido sepanjang hari…hahaha…apa??!! Salah ke?oke-oke tak delah sok aku nak jejalan lah…g ner?adelah sume ta ley taw..hikhikhik… -___^

lastly..apa yang aku nak cite nie sebenarnya tade tujuan..thanks la sebab baca..at least ada jugak yang ambik tahu sal aku..sayang kamu lah..muuuaahhhxx3x…



~saya dalam keadaan mabuk sekarang~

No comments: