JellyPages.com

19 January 2012

:: miz u a lOTs ::

~ I miss my papa L ~

Tah tiba-tiba malam nie aku teringat kat dye..salah ta aku nak tulis pasal dye yang aku penah sayang dulu?? Harap-harap ta lah.. aku otw nak tido then aku pasangkan lagu “BAU-WARKAH” aku teringat kat my papa.. buka giler talak lah.. macam adik-adik aku cakap!salah tue! Haiyakk~ aku just nak kenangan aku n dye jadi kenangan terindah.. u neo y..aku asik ingat mase aku n dye holiday at bukit merah..sebab masa tue aku rase sedey sangat yela..kawan-kawan aku sume de partner time tue..jeles kot..mmm..mase tiba je kat sane, my papa datang wat sprise! wOw..happy sangat..hahahaha..die penuh dengan kejutan I loke. Oppss telebey lak update sal dye…aku mintak maaflah lau sekarang ne gf baru die de terbaca..aku ta sengaja..jangan isaw tue semua kenangan je. Yang realnya sekarang sume dah hancur pun..tade harapan lagi dah..



Papa start I noe u 12.06.2010 I really luve u da much dear..n when 1st I meet u 13.09.2010 I think ur my mine but I lose ur luve now..sory dunt worry I will never forget u.. belive me eyh! This song just for u..listen :~






Bau – warkah

Takkan lagi aku menunggu kau hadir dalam mimpi-mimpiku..
Puas ku mengharapkan diri mu spt mereka yang punya cinta
Diriku tanpa diri mu kau tempuhi penuh bahagia
Diri ku mahu kau tahu pedih ini kau tak terasa…
Warkah ku mengharapkan diri mu spt yang aku kenali dulu…
Setia ku menantikan dimu seperti setianya terhadap diriku..
Tapi ku melepaskan mu melangkah namun tak berdaya..
Terus ku terus menunggu cinta yang tak kan pernah ada….





maafkan aku update sal dye lagi..sebab malam nie aku rindu die.. :(

No comments: