JellyPages.com

17 January 2012

:: parah hidup macam nie kan? :( ::


Sakit hati ke sakit jiwa,..??

Aku pun tatawlah..geram..geram…n for wht aku nak geram kan?!!!cakap da sedia hadapi dugaan..hee..tape2 owang cakap cinta yang sejati ialah seseorang yang masih tersunyum walaupun melihat insane yang disayang bersama orang lain…heeee…J aku senyum nie…tak hypokrit ke miss dylla???hahahahaha…aku ta bole nak cakap pe dah…aku harap kowang enjoy berdua nanti erk..?pas nie insyallah aku tanak gangu kamu lagi..sebab??!!sebabnye aku tanak rasa macamnie hah..sakit hatio ke sakit jiwa..?ce kamu translate kat aku jap apa bezanya penyakit ne..aku tade fakta lagi lah..hahahaha..
Bila hati da geram.aku laju je tangan menaip coretan-coretan hidup aku..then apa yang aku taip nie aku tak pasti jugak lah yang aku sedar ke x..!layan jelah wahai peeps..:D kowang ta paham apa aku tuliskan??macamnie,aku tadi online facebook then aku taip kat search nama TUUUUTTT..!! pas tue ak Nampak lah ayat yang mengantoikan..jadi aku jadi la geram..geram..n geram la! Subahanallah…nauzubillah..mengucaplah mss dylla weeeweee….
Aku da tenang sikit dah…huh..sorry la…ayat kasar..tapi aku tade sape nak lepaskan..melainkan blog n fesbuk jep peneman setia aku..:D tape I noe tuhan takan menguji aku lau aku tak mampu nak menghadapinya…betoikan?dalam hidup aku nie walaupun owang wat cmner kat aku ayat aku mesti TAKPE..TAKPE..TAKPE…sampai bila tahu…senyum jela..Thanks u kawan-kawan…dengar  aku punye story yang kelam kabut nie..kamu semua masih sayangkan saya kan? Luve u ols..

~ kehidupan cinta yang sia-sia ~

No comments: