JellyPages.com

13 January 2012

~ hUbUnGaN yAnG BaWa kEgAgALan..~


Assalamualaikum sahabat…

Hee…aku tengah bosan giler nie..tade sape nak dengar cOleteh aku la malam nie..sume tengah bz!!tapi tape aku still ada fesbuk n blog kan?apa kata sambil kita berfesbuk mOh kita membaca..sebabnya yang membezakan kita semua adalah ILMU..:D  bEtoikan?? aNd SO..dari terus membuang masa jum aku lampirkan kowang secebis  ulasan HUBUNGAN YANG  MENBAWA  KEGAGALAN DALAM “PERCINTAAN..”

first comform lah ubungan yang dimulakan dari bertepuk sebelah tangan..no..no..and nope semua hubungan yangbermula dari suka sama suka taw..mereka yang bertepuk sebelah tangan nie sanggup korbankan apa jer untuk jejaka/gadis yang mereka buru-burukan tue..then bila dah frust mulalah macam-macam yang terjadi hah..jangan k bertepuk sebelah tangan..sakit owh..! (cehh macam la miss penah  rasa becinta macamnie..hahaha)

hubungan yang dimulakan kerana sebuah “fantasy”…apa maksudnya erk?kowang ta fahamkan..fantasy yang dimaksukan bukan khayalan lah cik abang n cik kak oii..fantasy nie contohnya kowang pergi becuti ke satu tempatyang sama..dalam keadaan nie kowang terjumpa dengan seseowang  pas tue terjatuh hati..nielah yang disebut sebagai fantasikeduanya terjebak dalam suasana santai yang sifatnya hanya semenara apabila masing-masing dah kembal menjalani rutin harian sedikit demi sedikit hubungan yang terjalin hanyut tanpa disedari…

nie hubungan yang paling bahaya..apabila kita terima  seseowang dalamhati kita masih lagi terluka..keadaan nie belaku tak pasti  sama ada bertujuan ingin melupakan  kekasihnya or ingin balas dendam..semuanya berlaku tanpa disedari..haruslah di ingat bahawa orang yang kecewa ini senang terbawa-bawa pengalaman pahitnya di masa lalu..Oleh itu jangan memulakan hubungan yang series dengan mereka yang baru patah hati ( miss dylla suka part nie!!)

waawaaa..nie pun aku suka…membina hubungan dengan CINTA TIGA SEGI!harharhar..macam terkait jep!sewell…jatuh cint dengan seseowang yang sudah ada pasangan!KONONYAN demi cinta sanggup dimadukan..sangguplah sangat!!padahal permainan nie dah jelas terang lagi tersuluh!BAHAYA..BAHAYA..N  BAHAYA..!! dan pun sangat merugikan serta benar-benar salah…! Didalamnya terdapat  LUKA DAN KEPAHITAN PEMBOHONGAN DAN PENGKHIANATAN. Orang yang berani terlibat dengan cinta tiga segi nie kebiasaanya akan mengulangi perbuatanya terhadap pasangan barunya.JADI…jangan sangka kamu menang menawan hati si dia.tak mustahil si dia akan tinggalkan kamuseperti mana diatinggalkan kekasih/pasanganya terdahulu.. Olehitu,brhentilah bermain api dan… carilah pasangan yang masih single dan available…kehkehkehkeh.. ( miss dylla ta mahu )

mm..tue lah punca-punca hubungan kowang retak seribu..so ada ta kowang sama dalam stuasi di atas nun..lau ada cepat-cepatlah bertndak..jangan jadi macam aku..dah terlewat lah weii…:D

No comments: