JellyPages.com

23 January 2012

:: salah sIapa? ::


:: salah siapa? ::

Aku tak tahu why..n why aku rasa trauma dengan perempuan tuh..yes!!kadang-kadang aku rase bukan salah dye..but sumtimes aku rase disebaliknya…hey Kamu!! Kenapa kamu muncul dalam dunia nie?di sebabkan kamu aku jadi macamnie!aku tak penah ada rasa benci kat seseorang..tapi dengan kamu aku rase tah..hati aku sakit gile tgok muka kamu..apa yang kamu dah wat kat aku….yess..tue kata hati aku.orang cakap ikut hati mati..sO aku tanak ikut hati…aku ikut kamu jek.~ suka kan..?

Kenapa erk kita perlu ada perasaan sayang,cinta,suka,benci,sedih and more..?lau lah kita mcm kerusi..seberat ner pun owang yg duk ats kerusi tue die tetap teguh!hahahaha..tapi aku ta paham dengan gurl tue kenapa die cuba sakitkan hati aku sampai aku jadi macam nie..then bila aku dah jd macamnie die tahu pun stop!puas hati ke?

Kenapa aku sekarang jadi mulut jahat?sebabnye aku rase tak guna aku jadi baek lagi lau orang asik buli aku..buli perasaan aku..heyy..aku bukan kerusi yang tetap teguh bediri..:D penah dengar kan sabar takat mana kita boley sabar..?then disebabkan perubahan perasaan aku semua hancur..
Kawan-kawan adakah aku dalam keadaan stress?trauma..?gila..? aku ta pasti kenapa.!salah siapa..?

No comments: