JellyPages.com

22 January 2012

:: kaw rasa kaw cukup cantek lah erk? ::


                 :: apAKah Erti Kecantikan Bagimu?? ::

helOww..helOww..toDay aku nak bincangkan siket sal kecantikan..nak tahu sebab apa.?sebabnya aku negok ramai yang salah anggap tentang cantik nie.bukanlah nak kata yang aku nie cantik..tak..!bukan..bukan…hahaha..aku sederhana je..sebabnya aku tak cacat pun…:D dan bukan lah jgk aku nak cakap orang yang cacat tue tak cantik…semua yang di lahirkan kat dunia nie cantik-cantik belaka..yang tak canteknya perangai tuh..ubah la sekit..att to miz dylla..hahaha..
 masih lam tajuk aku lagi..adakah kecantikan tue kita patut berubah diri kita dari yang pakai tudung tukar kepada yang tade tudung..adakah tue yang di namakan cantik..??dan adakah yang tak pakai tudung bertukar kepada tak pakai apa-apa..?heyyy…what the hell lah!!haahaha…kowag sebenarnya da comfrom-comfrm cantek bila pakai tudung so takyah la nak bukak-bukak…laen lah aku nie dah memang ta pakai tudung..hidup  aku dah biase macam nie.dan sume tahu aku nie sexy..sexy ker?? Kowang yang tengok,so kowanglah yang menilainya..tapi umur aku pun dah tua..then aku bercadang nak berubah jugak! aku nak jadi wanita melayu..insyallah..harap-harap adalah yang mampu dorong aku ke jalan yang betoi.. Dan aku ta puas haty lah ngan kawan aku yang macam j.lo tue..giler ah!kawan-kawan aku nie bukanlah baik sangat pun..dan aku rase aku yang paling jaat sekali antara mereka yang baek tue…takkan lah aku nak cite apa yang aku penah buat kat kowang kan?sO jangan lah nak tahu apa yang aku dah buat selama nie..buat malu je..okeh utk aku cantik rupa je tak guna jugak…lau harapkan cantek je tapi pengotor pun halabai jugaklah….babe pesanan aku satu je lau kowang yang pakai tudung tue plz la..jangan berubah k..teruskan lah pakai tudung..bukan cantek pun aku tgok  kowang bukak tudung…macam lampir jer….jangan tiru aku lah erk..

::  perlu ke berubah untuk cantik..? ::

No comments: