JellyPages.com

24 January 2012

~ yeeHhaa i free nOw ~


~DoWn..dOwN..n DoWn..be StRoNg MiS Dylla~

Aku nak update entry ag..boley kan..??hee..xmarah ke..?aku nak Tanya kowank semua penah tak rase DoWn?haha..ape yang kita akn buat bila rase bende nih..?bawak diri jauh-jauh..or story kat kawan2 sal ur feeling..?n buat derk je dengan perasaan kite?perasaan down nie terjadi disebabkan satu sebab  KECEWA..dan dalam kecewa tue terdapat 10001 erti dalam kehidupan kite..ta kisah la kamu kecewa sal cinta ke,sal result exam ke sal xdapat nak penuhi impian seseorang ke n more lah!betul tak.?

Anggap je perasaan tue semangat untuk kite terus berjuang..asal untuk orang lain bahagia, happy n tersenyum..yes aku selalu buat semua tue untuk seseorang yang aku sayang… :D biar kita bersusah payah asal die senang…biar kita menangis asal dia gembira..kan..kan..aku akan buat apa je walaupun orang tue tak Nampak.:)
Walaupn mase tue aku tak mampu berdiri dan jiwa aku tak seteguh kerusi aku akan buat..hye..aku tahu aku tak lah matang dari mata kasar..tapi jiwa aku lebeh senang tengok orang tue bahagia dengan orang lain dari bersama dengan aku..sebab tue aku takkan kejar dia..sape nak pergi lagi dari aku pergilah..aku sentiasa doa kowang kekal selama-lamanya…okeh..???

Mane ada aku marah or terasa..tadelah..aku okeh je nie..xpecaye..?nnt aku post pic aku senyum..YESS!!  senyum untuk kebahagian  orang yang aku sayang.aku selalu pegang kata-kata nie “ senyumlah sewaktu melihat sidia bersama orang lain” sebab aku taknak jadi busuk hati…hahahaha..:D



see  i smile for u..


No comments: