JellyPages.com

20 January 2012

:: bila lelaki di ajar membebel ::


Malam nie aku nak share kat korang sal jangan ajar lelaki melawan cakap kita nak tahu sebab pe?sebabnya bila dia dah terlalu lali dengan bebelan  kita yang selalu nak menang je tuh so lama-lama dia akan follow la macam ner kita menjawab dia..aku cakap sebab aku kaji sendiri benda nie..hahaha..

Dulu masa aku kenal die seorang yang pendiam…malu lah kononye.. hari hari aku beleter kat die dok potpekpotpek macam-macam..yelah geram kot dengan perangai die yang iskh..tah lah… sakit jiwa aku…semakin lama aku dengan dia semakin berani die membalas apa yang aku bebelkan..dah la dengan perbuatan myakitkan aku…di tambah pulak dengan mulut die macam tempayan ta reti-reti nak tutup tuh..aduhh..meyesal aku ajar die..bila Tanya sapa yang ajar nie..? die balas “awak lah!” amboi mulut..

Sepatah aku peril berpuluh-puluh ayat die curahkan..abis aku tengelam…tambah lagi bende yang aku tak suka… uiicchh…bukan main lagi..aku balik yang kene..bila benda yang die ta buat bukan siyok lagi duk citer kat aku yang die ta buat…tapi bila bende yang die buat aku lah yang kene selidik sampai ke lubang cacing..cet…bila kantoi dok gelak-gelak..senyum-senyum..tue lah die si mat bangla…susah-susah..bila aku cakap die macam budak-budak..die cakap aku pun sama… aku panggil die bangla die panggil aku minachi..aku cakap aku izreen azminda dia cakap die adi putra..bila aku cakap die banyak cakap sampai sembelit die ckap kuang asam betoi dreba bas nie!hahahahaha..oppsss…padan muka kamu..

 malas nak cakap apa dah  +____+ blank otak aku dengan kamu.

  
  ::apa pun kamu sweet sangat macam cudbury aku jep wahai mat bangla..kahkahkahkah.. ::

No comments: