JellyPages.com

23 January 2012

:: untuk seOrang insan ::


:: untuk seOrang insan ::


Hye dunia lau dunia aku yang punya..mm..bestnye..!!dan lau dia aku yang punya..waHhh..hapy together2 la jawabnya..tue semua KALAU..! apa pun tade mase nak memiliki dan dimiliki taw..tadi si die pakse aku jumpe si teett..aku tanak lah..bepuluh kali aku cakap tanak die ta paham ke..?sekarang bukan mase nak jaga hati or wht!yang penting aku taknak..

Aku sayang kamu lah SN..Mmm..tapi kadang2 tuh aku tatahu kenapa aku kene pentingkan perasaan aku jugak.naseb kamu ta kisah..:D aku rindu nak jumpa kamu..pegi kebun kite yang da lame kita tak tengOk uh..bukan aku tanak pegi sesorang..kete aku rosak lah dalink!semalam pegi wksop tue  tgOk kete 4 tayar dah tade..enjin da terpisah dr body..iskh…sabo2 nnt aku dapat lik bawak kete.rindunye lame ta drive!

Kamu ingat ta mase 1st kite kenal..:D aku bagi kamu cium serbuk kopi..hahahaha..kmu nak lagi ta serbuk tue..?kenapa eyh setiap kali aku update story sal kamu,mesti kamu senyum…lawak ke?aku tahu kamu taley nak update sal aku kat fb or mane-mane sebabnya kamu takut die marah or dapat syak kamu curang..kat sini aku nak bagi tahu yang kamu CURANGG!!HAHAhahaha..padan muka kamu.

Kamu aku nak mintak maaf sal aku cubit kamu sampai bebekas..aku tarik telinge kamu sampai merah..aku geram sebenarnye sebab kamu jahat..!bila la kite nak jumpa lagi erk?makan KFC kat tepi longkang..hahahaha..kononye nak cri tempat bekelah lah..last2 lapo sangat bedal lah!

Kamu ingat ta kamu teman aku waktu rehat??lau ta sempat kita makan..kamu beli roti n air..kat aku bekal nnt lapo.kamu ingat ta kamu belikan aku kek kat secret resepi??tue alasan kamu nak datang office aku sebab aku cakap ada mamat encem masuk..:D jeles la tuh..!

Dan kamu ingat ta mase kamu jumpe dia then balik dri jumpe die kamu belikan aku cudbury..kankan..??tiap2 malam kamu selalu teman aku cerita sebelum tido..heehee..sekarang nie kamu tengah demam aku tak ley wat bubur bagi kamu mcm ari tue sebab kamu jauh lah..aku rindu nak watkan kek kat kamu lagi..tapi aku pun tade mase nak wat dah..tgu erk aku watkan lagi..

mm..kamu rase sampai bile lah kamu nak sorokan aku..?aku rase dah macam aku kawan gan husbnd owg jek!yelah..yelah..aku tahu kamu sayang die aku paham semua tue dan aku takan rampas kebahagian dia demi kepentingan aku…insyallah nanti lau kita tade jodoh aku takan marah kamu macam kamu nyayi lagu alif satar tue..hahaha…owhh..baby..baby jagn kau marah sebab ku enggan..bercinta aku mahu tapi bukan dengan mu ku sudah ada satu kekasih yang menunggu..menci aku lagu tuh!apa pun aku nak kamu tahu aku sayang kamu.makan ubat erk dalink..cepat sembuh then bole keje macam biase.

No comments: