JellyPages.com

12 January 2012

Kisah si pemerhati..


saLam..story aku kali nie sang pemerhati…tadi masa aku kije..dok-dok temenung terpikir sejenak..sebabnya aku nie suka memerhati sikap-sikap manusia nie..selalu,sesiapa je yang  singgah kat depan mata aku..aku tengok gelagat dia..ada yang lawak,ada jugak yang menyakitkan hati.ada yang penuh emosi..hahahaha..

selanjutnya aku perhatikan owang kat laman web terpOpULAr..apa lagi lau bukan www.facebook.com lah!aah..kenalkan?dalam fwendz list aku ada seramai 1100 owang..dan ada 1101 jenis owang taw..sampaikan aku talarat nak gelak lah..apa yang aku suka tengok STATUS owang then aku akan LIKE…bukan maksud aku peril taw..jauh sama sekali!aku Cuma faham apa yang kowang rasa..macamner aku ley faham..sebabnya aku dilahirkan dengan jiwa yang halus..hahahaha :D betul lah ta caya tengoklah sifat tarikh lahir aku mengikut islam..:)  29.03.91 okeh!

kadang-kadang tue kowang jz becerita kat wall kowang..tapi lam masa yang sama kowang luahkan perasaan kowang..perasan ta setiap cerita kowang lahirlah satu perasaan ikutlah apa kowang punye story..ada yang marah,kecewa,bongkak..n lain-lain…tapi kebanyakannya mesti perasaan kecewa kan..kan…biasalah tue…anggap je nikmat dunia..:D..dari sebaris status kowang..kita dapat nilai seseowang tue dalam keadaan yang ner kan? macam aku,if kowang tengok fb aku “ Miz Dylla”..comfrm kowang dapat tahu aku dalam keadan apakan..( ramai cakap dalam keadaan gila..) hahaha.ehh suka hati aku lah fb aku..:P

dari pemerhati jugaklah aku dapat meluaskan lagi pemandangan  aku..kerana dengan memerhatikan seseowang kita dapat nilai baik buruk keadaan tersebut..AMARAN: jangan tepengaruh dengan perangai mreka yang ta senonoh okeh..bahaya..:) apa yang penting bahasa melambangkan identity kita dan bahasa jiwa bangsa..:D

No comments: