JellyPages.com

24 January 2012

:: KeNaPa TuHaN tEmUkAn kItA dEnGaN OrAnG yG sAlAh? ::


  Selalunya kita akn bertemu dengan orang yang salah untuk kita cintai..ta kisahlah lama mane hubungan tue terjalin..then bila tbe satu masa hubungan tue akn musnah..dan di sebabkan itu kita akn merasa sedeh,kecewa dan macam2 lah..kadang2 perasaan kita tue menyebebkan kita selalu salahkan orang lain..patut ke..?sebenarnya bila di kaji lek bukan salah sape2 pun..Cuma tuhan memberi kita untuk merasai nikmat yang tersangat indah..

   Memnag indah nikmat yang dia berikn..sehingga kita lalai untuk mencintai dia yang mencipta kita..kejamnya kita..aku penah merasai nikmat ini…sampailah satu ketika aku rasa down untuk merasai nikmat nie lagi..bukan aku terhegeh2 nk becinta sekarang nie..yes aku tahu aku muda lagi..hehehe…tapi aku tak biase nak hidup sorang-sorang..aku selalu pk..kenapa aku sayang dia sedangkan die bukan sebenar-benarnya untuk aku..? bila aku berbalik pada tajuk aku..sebab tuhan nak aku merasai nikmatnya.. n nOw dengan semangat yang ada aku CUBA..!hidup tanpa nikmatnya yang indah ini…yes I do..:)

   Di mana hati aku untuk perasaan tue..?hanya aku je yang tahu..tuhan tue tak lah kejam untuk tarik balik nikmatnya..dan satu hari pasti kita akn bertemu jugak dengan orang yang telah tercipta untuk kita..siapa..?aku pun ta tahu..dan apa yang aku nak bagi tahu hidup nie indah sangat bila ada yang sayang..untunglah..~



No comments: